Hisense RS818N4TFC - Amerikaanse koelkast - Energielabel C - Water- & ijsdispenser - Metal Cooling - No Frost - Zwart- Multi-Air Flow - Fast Freeze - 35dB (A) - Inverter Compressor - 632 Liter - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense RS818N4TFC - Amerikaanse koelkast - Energielabel C - Water- & ijsdispenser - Metal Cooling - No Frost - Zwart- Multi-Air Flow - Fast Freeze - 35dB (A) - Inverter Compressor - 632 Liter op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ronald Booms 14-05-2024
Ik vind het een goed product. Ik heb voor dit product gekozen omdat het qua prijs/kwaliteit een zeer goede keuze is en omdat hij geen vaste wateraansluiting nodig heeft. De matzwarte kleur geeft een sjieke uitstraling. Hij is qua formaat ook lekker groot.

Pluspunten

• Sjieke uitstraling
  • Geen vaste wateraansluiting nodig
  • Lekker groot

Miel 24-04-2024
nadat de vorige koel-diepvriescombinatie na 1,5 jaar een erge storing had is deze vervangen onder garantie. Het is weer een iets modernere maar ook deze valt ons zeer goed in de smaak. De afwikkeling van de storing is zeer goed opgepakt door verschillende pasrtijen en zeer goed opgelost. De aflevering heden morgen is zeer correct gebeurd door een zeer vriendelijke jongeman. alles naar tevredenheid opgelosdt. Beveel Hisense dan ook aan.

Pluspunten

• mooi apparrat,
  • doeltreffend
  • past goed in onze keuken
  • correcte en goede garantie afwikkeling

j**********@g******** 09-03-2024
De werking is uitstekend en de ruimte super veel. Tevens een eyecatcher in de keuken, het hele gezin heeft er plezier van
webcare-7 12-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat het design en de inhoud bevallen. Fijn ook dat hij naar behoren werkt.
We wensen jullie nog veel koelplezier!

Kim
Webcare Hisense